Cuma, Ocak 27, 2023

The Intern

70 yaşında dul bir emekli olan Ben (Robert De Niro tarafından canlandırılan), emeklilik hayatından sıkılmıştır. Online bir moda perakendecisine kıdemli stajyer olmak için başvurur ve işi alır. Şirketin kurucusu Jules Ostin (Anne Hathaway) yorulmak bilmeyen, azimli, talepkar, dinamik bir işkoliktir. Ben onun stajyeri olur, ancak bu göstermelik bir roldür - ona iş vermek niyetinde değildir ve sadece vitrin süslemesidir. Ancak, Ben oldukça faydalı olduğunu ve bunun da ötesinde bir destek ve bilgelik kaynağı olduğunu kanıtlar.

-

The Intern (2015)

Experience never gets old.

Tecrübe asla eskimez.

IMDb Puanı:

7.1/10 (272.3K oy)

Kullanıcı Puanı:

7.0/10

Alternatif İsim:Stajyer (Türkçe ismi)

Ülke:Amerika Birleşik Devletleri, 

121 dakika

Konuşulan Diller:İngilizce, Japonca

Türü:

Komedi, Drama

Yönetmen:Nancy Meyers

Numara: 27

Storyline:

A retired 70-year-old widower, Ben (played by Robert De Niro), is bored with retired life. He applies to a be a senior intern at an online fashion retailer and gets the position. The founder of the company is Jules Ostin (Anne Hathaway), a tireless, driven, demanding, dynamic workaholic. Ben is made her intern, but this is a nominal role - she doesn't intend to give him work and it is just window dressing. However, Ben proves to be quite useful and, more than that, a source of support and wisdom.

Oyuncular:

Robert De Niro

Ben

Anne Hathaway

Jules

Rene Russo

Fiona

Anders Holm

Matt

JoJo Kushner

Paige

Andrew Rannells

Cameron

Adam Devine

Jason (as Adam DeVine)

Zack Pearlman

Davis

Jason Orley

Lewis

Christina Scherer

Becky

Nat Wolff

Justin

-

Ekleme: 27-01-2023

Güncelleme: 07-03-2024

-

Video

EMDB V5.27 (C) 2005-2024 ile oluşturulmuştur. Hiçbir Hakkı Saklı Değildir. ;-)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder